2 februari 2014

Ny blogg?

Funderar på att pensionera denna blogg och starta en ny.
Tycker det är skönt att ventilera via bloggen men detta är ju en cancerblogg. Och på pappret har jag ju inte cancer längre.
Kanske dags att starta en träningsblogg! Träningsblogg med mycket småbarnsförälder-vardag och en släng av cancer då och då, när det blir aktuellt.
Jaja, vi får se!

Varit på gymmet nu ikväll och kört mitt första pass där. Alltså inte gruppträning utan gym. Eftersom jag numera rider 3ggr/vecka får jag övergå till endast gymträning, annars får jag inte ihop tiden.
Lyckades köra ett helt pass utan att fuska! Har ju svårt att motivera mig när jag tränar ensam och brukar rättfärdiga "fusk" med att det är ju bättre att jag gör lite än inget alls. Vilket ju är sant, men då blir det inga resultat!

Somnar nu gott efter en "russindusch".. Natti!


Tänk att det redan gått 4 år! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar