29 november 2013

Färdig!

Nu är jag klar! HELT KLAR!

Vilken dag jag har haft! När jag kom till Växjö åkte jag raka spåret till fotograf-Anna för fika och skitsnack innan hon fotade mina strålningsstreck. Sen hämtade jag tjejerna på dagis och vi hann knappt hem förän Peter kom hem! Lyx med tidig dag för alla!

Efter lite vila och mys begav vi oss till Bella Lanterna. Tjejerna åt som hästar och maten var jättegod! 

När vi kom hem bjöd Peter på champagne! ❤️

Imorgon återförenas vi med Ricki och sen är allt som vanligt igen! På söndag ska vi pynta och på måndag börjar jag jobba! Wiiiiiiiiii!


Blev en del som följde med hem från Skåne...


Vackra blommor från syster med familj väntade på trappan när vi kom hem! ❤️


Restaurang-mys #1


Restaurang-mys #2


Mums!


Skumpa!


2 kommentarer:

  1. Härligt!! Lycka till på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Du är en riktig kämpe. Jag är så glad för din skull! LH

    SvaraRadera