4 november 2013

Lund

I onsdags blev det en liten tur till stan efter behandlingen ändå. Sen slappade jag bara på rummet. 

I torsdags åkte jag till stan igen för att försöka hitta en garnaffär jag hittat på nätet. Hittade den så nu känner jag mig lugn! Men har ålagt mig själv med projektstartsförbud. En ut en in-principen fr.o.m. nu!

Efter behandlingen tog jag tåget till Malmö och gick hem till Daniel och Anna. Passerade The English Shop på vägen. Köpte med mig några av mina favvisar till Anna! :) 
Anna var inte hemma så jag gjorde färdigt tuttmössan till den kommande bebisen medan Daniel jobbade lite till.
Efter en myskväll i soffan med Lillis-fisar som extra krydda körde Daniel mig tillbaka till Lund.

I fredags mötte familjen upp vid tåget och vi åkte till hundutställningen i Tipshallen. Det resulterade i att Ella och Stina vill ha 1000 chihuahuor........

Spänningshuvudvärken fortsätter så jag gick på massage och sen köpte jag med mig thaimat och vi hade fredagsmys.

I lördags fick jag frukost på sängen! ❤️ Det var skitväder så vi tog det lugnt. Barnen lekte med grannpojken och hela familjen åkte på godisshoppingtur.
I söndags fick jag också frukost på sängen! ❤️ Vilken man jag har!
Lika mkt skitväder tyvärr, men vi fixade lite hemma och på eftermiddagen var Stina på gympa. Under tiden gick Ella och jag till en ny lekplats. Sen var vi inbjudna på kvälksmat och lek och bus hos Erika, Hugo och Lisa! Så himla mysigt! Och så lyxigt att slippa fixa middag!

I natt vaknade Ella av mardrömmar så jag sov halva natten i hennes loftsäng medan hon snusade gott i min säng........... :)

Nu är jag i Lund igen och veckans första behandling är avklarad. Det regnar och är mörkt och dystert...
Tur att jag har stickning, internet och sitcoms! Och nagellack.....!


Mitt rum


Mamma och pappa hämtade på dagis i onsdags och rapporterade pysselbild till mig!


Måste börja styla håret!


Garnbutiken i Lund


Så här ser strålningsmaskinen ut


Tuttmössan!


Sötnötterna firar Halloween


"Min" dörr


Mer rapporter hemifrån! Fågelmatning på G!


Fascinerade flickor


❤️ Settrar!


Det väntade en present till mig när vi kom hem! Blommor med ett kärleksbrev!


"Ett hjärta från oss var!" ❤️❤️❤️


Lääääääääskiga tjejer!


Smälte pärlor för första gången!


"Min" plats på tåget!


Söte far lagar mat till Peter och tjejerna! ❤️


1 kommentar:

  1. Gråter lite av kärlek när jag ser bilden med hjärtlappen <3<3<3 Fina fina familjen!

    SvaraRadera