11 november 2013

Helgen som gick

Sitter på "min" plats på tåget igen! Fick den även på hemresan. Yey!

Vilken helg det blev!

I fredags hann jag vila lite i soffan innan det var dags för psykologen. Vi börjar ringa in vad vi ska jobba med. Känns bra, hon förstår mig.

Sen hann vi ett snabbt besök hos familjen Käll, och sen tacomys hemma! 

I lördags fick jag frukost på sängen! Sen gjorde Ella och jag stan! Det är så mysigt att göra ärenden med henne. ❤️ Köpte garn till nästa projekt och fars dag-present bland annat. Det regnade så vi gick och trängdes under mitt lilla paraply! Mysigt!
Sen skulle hon på kalas på Leos lekland så jag tog med mig stickningen och umgicks med lite dagisföräldrar, medan Peter och Stina var hemma och badade med massa badskum! ❤️

På kvällen var vi bjudna hem till Linda och Daniel i deras nya hus! Supermysigt! Stina var lite trögstartad men Daniel fick en kram till slut! Det blev taxi hem vilket tjejerna tyckte var jättespännande!

Söndag var fars dag och Peter hade drillat Ella hela veckan med vad han ville ha för frukost! ❤️
Så frukost på sängen igen! Mys!
När vi kommit i kläderna cyklade Peter och Stina för att hämta hem bilen vilket var väldigt orättvist tyckte Ella... Enda trösten var att hon fick sina naglar målade! :)

På eftermiddagen var det premiär för simskola del 2, och Ella var så peppad! Hennes kärlek Max skulle ju också gå!
Stinas gympa blev inställd vilket passade bra för då åkte hon och jag till Skarpsvärds! Stina var återigen trögstartad men det blev lite mys och gos och bus med Alve ändå!
På väg hem köpte vi med oss fars önskemat - kebab!


Ella och hennes kärlek Max efter 2h bus och lite socker!


Jag gav mig på att göra nån slags frisyr.


Ella och Theo och nånstans där under finns Daniel!


Fars dag-frukost, precis enligt beställning!


Peter satte upp TRXen och tjejerna har tränat som tokar!


Måste förlänga ärmarna på Ellas tröja...


Lite kattgos! ❤️


Äre fars dag så äre!


Peter fastnade i Stinas tröja....


Varför gillar jag bara icke-nystat garn?! 


2 kommentarer:

  1. Inte konstigt att hon var lite trögstartad, säkert förkylningen som härjade då!

    SvaraRadera
  2. SHIT vilken frukost Peter åt! // CL

    SvaraRadera