5 november 2013

Malmö

Idag hade jag behandling sent på em så jag stämde träff med Anna i Malmö.
Solen sken och jag kände mig lite mindre som kusinen från landet. Börjar hitta nu!

På väg till lägenheten mötte jag en gammal bekant från studietiden, fast det såg inte jag! Han skrev ett meddelande på Facebook och frågade om jag befann mig i Malmö. Jag var så fokuserad på att hitta rätt att jag inte noterade några människor omkring mig! :)

Hann bara gosa med vovvarna en kortis innan de ringde från Femina och intervjuade mig. Det var kul! Fick texten mer eller mindre direkt för godkännande. Artikeln kommer ut nån gång nästa år.

Sen var det dags att börja gå till MVC, Anna hade tid för kontroll. Fick en liten snabb guidening av centrala Malmö på väg dit. Så härligt med massa gågator i solsken! :)
Spelade in hjärtljuden! ❤️

Efteråt gick vi i barnvagnsbutiker och klämde och kände och fällde ihop osv. Kul!!

Sprang på ytterligare en bekant från studietiden mitt på ett övergångsställe! Denna gången var det jag som kände igen henne! Visade sig att hon också var gravid. Malmö är litet!

Efter en smarrig lunch var det dags att åka till Lund för behandling.

Middagen på hotellet var ingen höjdare igår. Måste lära mig att läsa matsedeln och planera utefter det!

Idag har jag behandling mitt på dagen så jag åker till Malmö efter det!


Äääääntligen klar med ärmarna så nu är det ett stycke! Bara lite ugglor kvar! Snart får jag börja på ett nytt projekt.....!


Fjärrkontrollen är så söt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar