8 november 2013

Veckans sista

Dagens behandling tidigarelades så jag var där redan kl8.
Vips så var 40% av behandlingarna gjorda!

Hann nästan klart Ellas uggletröja idag efter behandlingen. Ska bara fästa/sy i ena armhålan, sen är den klar! Och det hinner jag ju göra på tåget.
Så det innebär tillåtelse att starta ett nytt projekt! Blir nog en tripp till Umbra imorgon! :)

Jag har ju blivit garnsnobb och Anna verkar vara på god väg hon också! :)

Huvudvärken fortsätter och jag är lite öm i huden som strålas, men annars går det bra. Tack vare tablettbytet kan jag se ljuset i sjukskrivningstunneln och vågar hoppas på jobb inom snar framtid!
Benni ringde i veckan och bara snackade lite. Gött. Saknar dem sååå!

Har bokat tid hos frisören. Jippiiiii! Ska färga och försöka få till nåt som kan klassas som frisyr. Nästa lördag, så!

Min Pressbyrå-lunch ligger i väskan och tåget går om 25 min. Snart hemma hos mina älsklingar! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar