6 september 2013

Går långsamt

Lite bättre humör idag!
Spenderade hela gårdagen i soffan, lite sömn, lite virkning, mycket vila.

Idag var jag en kortis på stan för att kolla in Tyghörnans konkursutförsäljning tillsammans med Jessica. Tyvärr fanns inget av intresse men vi gick till Umbra istället! En underbar garnbutik!
Nästa onsdag har de stickcafé och vi ska dit! :)

Numera går jag långsamt. Känns så konstigt. Pappa brukar kalla mamma för älgen för att hon går så fort, och jag var likadan. Men numera funkar inte det pga värken. Onkologen sa att det kunde ta flera månader för värken att lägga sig så det är bara till att vänja sig!


Höstpromenad


Testar att sticka...


Blev inge' bra så jag testade att virka istället! Härligt, billigt garn som jag vill göra nåt kul av...


Vår i trädgården!


Filten växer så sakteliga!


Ännu en höstpromenad


Snart klar med soffbordet! Har målat över med ljusare nyans och hoppas det blir snyggt när jag drar bort tejpen.


Fredagsmys


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar