4 september 2013

Susar i huvudet

Besöket hos onkologen igår gav inte så mkt. Han ville väl mest stämma av.
Dock sa han att de INTE hittat förstadier till cancer i resten av bröstet, vilket kirurgen ju sa att de hade gjort. Suck.
Aja, just nu är jag för trött för att orka bry mig.

Trött ja. Undrar om detta är en ny vardag eller att jag fortf "betalar" för i söndags när vi var på ALV. Trött är bara förnamnet. Så trött så det susar i huvudet. 
Och ont. Tar Ipren och Alvedon i kombination men det tar bara udden av värken, tar inte bort det helt. Vill helst inte ta starkare då jag ju blev så yr av det sist.

Och trötthet och smärta föder pissigt humör. 

Just nu är det inte roligt alls..... Inget är kul, inte ens roliga saker, liksom.

Minns hur jag var frustrerad över tröttheten för ett tag sen. Ville så mkt men orkade inte. Nästan så jag längtar tillbaka till det för nu vill jag ingenting alls.

Svärisarna hämtar barnen idag och har dem hela kvällen. Skönt, för alla inblandade. Och så slipper jag må skit över att jag fräser åt dem för "ingenting".

Längtar tills läkarbesöket nästa vecka när jag ska diskutera min antidepressiva medicinering.


Dags för eftermiddags lur i nya soffan!


4 kommentarer: