12 september 2013

Japp, betalar

Det gick bra på sjukan igår. Nu finns det en form gjuten till mig och jag har 4 nya tatueringar!
Första gången är den 26 september.
Eftersom de kommer stråla armhålan kommer jag sannolikt få problem med svullnad i armen. Ska träffa sjukgymnasten nästa vecka, måste be om en svart strumpa!

Läkaren släppte bomben att jag nog kommer dras med denna hjärnseghet i upp till ett år..... Och det där med att folk ofta jobbar under strålningen, som de sa till mig i början, gäller folk som inte fått cellgifter. Men åh!! :(

Sov middag igår och på kvällen åkte J och jag på stickcafé! Det var jättemysigt och inspirerande!
Hade aldrig orkat utan middagsluren, men idag är jag vääääldigt trött igen. Så nu vet jag. Jag KAN göra saker, men jag får betala för det efteråt.
Hoppas nu bara det räcker med att jag betalar idag. Imorgon kör jag till bästkusten! ❤


Ännu ett projekt........!


1 kommentar: