18 september 2013

Lösbröstet hämtat

Helgen på västkusten blev underbar!
Fredagen spenderades med syster yster och Ludvig och Carl, lördagen var jag en kortis hos mamma och pappa innan jag åkte och hälsade på Lena i Fjärås. På kvällen var det dags för tjejträffen som var hela anledningen till att jag åkte hem. Det var jättemysigt! På söndagen åt jag frukost med brorsan och hans familj.
Fullspäckat schema men underbart att hinna så mkt!
Jag var dock HELT slut när jag kom hem och hade väldigt mycket värk...
Peter lämnade barnen på dagis i måndags så jag kunde sova så mkt jag behövde. Det verkade göra susen för jag sov till 10 och sen har jag faktiskt inte varit fullt så utslagen som jag trodde jag skulle vara!

Var och hämtade min protes i måndags. Valde en sån med klisterfunktion. Den känns bra! Men den måste tvättas med speciellt medel efter varje användning så nu är kvällsrutinen något förlängd.

Igår blev det en spontanlunch på stan med Jessica. Hon hade varit på behandling och behövde mig. ❤

På kvällen var det inspirationskväll på Umbra, vår underbara garnbutik! Gick därifrån med ett nytt projekt på stickorna och fler i huvudet under bearbetning! :)

Idag hade jag inget på schemat men det blev besök hos Skarpsvärds för att fixa med datorn och sen en playdate med Oliver och Theo efter dagis!

Imorgon ska jag till sjukgymnasten och sen är Jessica och jag inbjudna till jobbet på lunch.

Fotograf-Anna ringde för ett tag sen och frågade om jag kunde tänka mig att vara med i radion och prata om mitt medverkande i utställningen. Så klart jag kunde det! Så nu är det bokat till den 3 oktober!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar