20 september 2013

Värken tilltar

Besöket hos sjukgymnasten gick bra. Jag hade väldigt god rörlighet i armen och bara lite svullnad.
Fick fler övningar att göra sen när strålningen sätter igång för då kommer rörligheten försämras igen. Och jag kommer med största sannolikhet få ganska mkt svullnad så jag kommer behöva ha strumpa på mig hela tiden. Beställde hem svarta strumpor, så himla mkt snyggare än den här hemska så kallade hudfärgen.

Lunchen på jobbet var trevlig, så klart! Kände mig dock lite ur form och alla människor, allt prat och alla intryck gjorde mig lite yr och väldigt trött... Så bums hem i säng!

Avbokade kuratorsbesöket idag. Kände inte att jag hade nåt att säga...
Lunchdate med Sofia på Kafé de Luxe och besök på Umbra blev dagens utflykt!

Imorgon skulle blivit en fullspäckad dag som jag inte riktigt förstod hur jag skulle orka, men saker ställdes in så nu blir det lugnare.

Misstänker att Tamofixenet börjar ge sig tillkänna. Ledvärken har tilltagit de senaste dagarna och känns lite annorlunda mot tidigare.... Inte kul.... Men sägs vara övergående, vilket jag verkligen hoppas eftersom jag ska äta det i 5 år!

Peter nattar barnen så nu ska jag påbörja nästa stickprojekt! :)


"Kragen" är klar och invigd! Idag testade jag lite eyeliner och mascara för första gången på evigheter!


Gjort nystan så nu kan jag börja på Kikkis axelvärmare!


Ella har fått en ny pyjamas som lyser i mörkret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar