11 september 2013

Heldag på sjukan

Funderat.
Min trötthet går inte att vila bort. Och min värk blir varken bättre eller sämre av att jag vilar. Alltså borde jag kunna "hålla igång" utan att bli sämre? Inom rimliga ramar då så klart.

Varit sugen på att unna mig en hotellfrukost ett tag nu och igår gjorde jag slag i saken. Efter att jag lämnat barnen på dagis hade jag träff med en kompis för att äta frukost. Detta innebar att jag inte bara gick upp och drog på mig mysisar utan faktiskt gjorde mig i ordning. 
Sen gick jag en kortis på stan och sen lackade sista lagret på soffbordet.
Hämtade barnen och orkade laga middag så den nästan stod på bordet när Peter kom hem. Vilken dag! Vilken ork! Och jag var INTE helt slut på kvällen.

Märker dock att jag klarar umgänge med en person bra. Men så fort det blir flera orkar min hjärna inte riktigt med... 

Idag har jag fullt upp med 3 besök hos sjukvården. Läkarbesök inför strålningen, läkarbesök för att diskutera min antidepressiva medicin och sen träffa sköterska för förberedelser inför strålning.
Sitter nu och väntar på det andra läkarbesöket.
Känner mig trött i huvudet men hoppas kunna samla kraft till att förklara min situation.


Idag har det torkat färdigt så Peter ska få bära ner det på plats! Hoppas det ser ok ut!




Hårig!


Träffade denna lilla varelse i lördags! Senaste familjemedlemmen i familjen Käll!


Äntligen terminsstart för Betty-gympan, numera Ida-gympan!


Cyklade till dagis på var sin cykel i måndags! ❤


Laddade för match!


Ella har gjort sig fin - fotbollsstrumpor och glitterskor!


Igår improviserade jag ihop detta virkade halsband!


Andra dagen i rad utan mjukisar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar