26 februari 2013

Ärenden

Jahopp. Igår gjorde jag lite ärenden. Hämtade nyckel till gympasalen till kalaset på lördag och Apoteket mm.
Tog en lunch på stan med mig själv.
Var borta i 2h och när jag kom hem var jag HELT SLUT.
Orkade knappt prata.
Förbannat tråkigt.

Var och tränade funk fys med Betty på kvällen. Skönt!

Efter duschen gjorde jag om naglarna eftersom det är fotografering idag!
Mitt Ella-Stina halsband är borta sen efter röntgen i fredags. :( Har det ju ALLTID på mig. Vill ju ha det på fotograferingen också! Men icke.... :(
Varför satte jag inte bara på mig det??? :(

Ella vaknade av mardrömmar härom natten igen... Och i natt kom hon invid 01.30 och klagade på huvudvärk. Lilla hjärtat!

P är på jobbet nu. Hoppas det känns bättre för honom.... ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar