24 februari 2013

Underbar dag!

Igår var en slappedag av rang!
Låg och drog oss i sängen till säkert 10, sen åkte P med tjejerna för att handla och jag stannade hemma och storstädade.
Framåt eftermiddagen fick jag dåligt samvete att vi inte utnyttjat dagen bättre och solen sken ju faktiskt så vi tog på oss och gick ut i snön!
Så mysigt! Tjejerna gungade och försökte sig på att åka längdskidor.

Idag hade jag en Maria-dag!
Började med ett grymt pass med Betty och de andra, sen hem och göra mig i ordning för en eftermiddag med Sofia!
Först ett stopp på Östregård som var fullsmetat med folk och vi blev helt genomfrusna eftersom vi fick köa länge för att komma in! Värre än Ullared!!
Fyndade lite och sen åkte vi till stan för en bit mat och sen bio - Pitch Perfect.
Syster-yster tipsade om den för länge sen och jag visste direkt att Sofia skulle vara den enda av mina vänner som skulle uppskatta den så som jag!

Nu ikväll kom Magnus och Åsa förbi med en blomma.

Hur mår jag?
Tror fortfarande jag är i förnekelse. Är ju varken ledsen eller rädd.
Men är så jävla trött hela tiden så det tär ju, helt klart...
Funderar mycket på hur det kommer bli för barnen...

De är så extremt gosiga och mysiga... Eller inbillar jag mig bara?

Stina har fortfarande feber så jag VABar imorgon.

Måste fixa med Ellas kalas och presenter.

På tisdag ska vi fotograferas hos MLI Foto!
Fick lite bråttom att fixa det innan håret faller.....

Skönt med lite vardagliga måsten.

Kollat lite korta frisyrer också! Vill nog ha en Robyn/Petra Marklund-variant!

Klockan är inte ens 21 och jag är helt slut. Kanske lika bra att sova!







2 kommentarer:

  1. Men! Då har du ju inte den där lugg-fördelen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo, peruken görs enligt nuvarande frisyr, med lugg, men när sen håret börjar falla så klipper jag det kort så det inte blir lika dramatiskt, liksom...

      Radera