19 februari 2013

Lugn

Jag är konstigt lugn.

Fick eg inte veta så mkt mer idag, men jag vet lite mer om hur jag kommer må (inte så utslagen som jag föreställt mig) och att det är ett tag kvar innan första cellgiftsbehandlingen.

P vill ju eg att behandlingen skulle börjat "igår", och jag förstår hur han menar. Bort med det onda, liksom.
Men jag är faktiskt lite glad över att det dröjer. Det ger mig tid att landa, tid att förbereda mig, men framför allt tid att förbereda barnen.

Och så hinner vi ha Ellas kalas innan!
Älskade unge, jag vill vara som vanligt på hennes dag! ❤

Funderar på en kväll på stan i helgen. Eller?
Kanske hellre en kväll hemma med mina närmaste tjejer och en massa vin?
Får suga på den en stund till...

Imorgon ska jag luncha med Sofia. Varit planerat sen flera veckor.
Sen ett kettlebellpass på kvällen!
Leva normalt, alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar