30 juli 2013

Ensam

Nu har rumskompisen åkt hem och jag är ensam på rummet. Så trist!
Men jag är fortfarande trött så jag ska försöka sova lite..

Jessica och mormor Isabell kom på besök efter att J fått sin omgång cellgifter. Mysigt att se dem!

Ska ta mig ur sängen för att stänga dörren så jag kan sova. Ett väldans liv i korridoren med larm som piper, personal som går fram och tillbaka men framför allt grannen som sjunger i tid och otid! ;)

Och just då kom en sköterska för att kolla till mig så jag slapp koppla loss mig från sängen (dränaget) för att stänga dörren! :)

1 kommentar:

  1. Men du har ju en ringklocka för bövelen! ;) Macen vill inte godkänna mina byskånska ord, konstigt? Sluta nu leka duktig - ring på klockan och vila! Jag ska lägga mig, illamåendet har kommit smygande redan. PUSS!

    SvaraRadera