1 juli 2013

Fullspäckad dag! Fast jag kanske inte borde...

Ja, nu är jag väldigt less på den här skiten och orkade inte vänta på att bli helt bra.

Tog det dock lugnt i förmiddags. Väntade in att värkmedicinen skulle kicka in, sen tog jag en runda med Ricki och klädde om till träningskläder!
Fixade och donade med tvätt och disk och sånt och sen kände jag mig redo att träna!
Hade egentligen tänkt ta ett pass som mest involverade ben och inte så mkt flås, men när jag plockade fram lite grejer ville jag göra annat!
Så det blev både hopprep, kettlebell, TRX och lite annat. UNDERBART!
Tränade i carporten, det var helt suveränt! Lite infravärme på det så har jag mig ett året runt gym! :)

Sen fick Ricki sig en tur till hundbadet på Hissö igen. Alltid lika kul för honom, alltid lika mkt mygg för mig....

Hämtade min vas idag! Såg den i ett skyltfönster när syster var på besök i våras och så fick jag den i födelsedagspresent av henne! ❤ Dock har den varit svår att få tag på så jag fick vänta en månad, men nu är den här!

Eftersom bilen skulle in på verkstad för nåt fel de upptäckt på vår modell som vi inte märkt (än) hade jag ingen bil att hämta barnen med så det fick bli cykel.

Hade handlat lite och förberett snabb middag. När P kom hem åt vi direkt och sen kastade vi barnen i badet. Inte en dag för tidigt!

Så nu är huset fullt med torr, ovikt tvätt, barnen är rena, hunden är nöjd, maken sover och jag njuter av att känna mig lite öm i i stort sett varenda muskel i hela kroppen!

Imorgon ska jag på mammografi och ultraljud. De ska se hur behandlingen har gått, och med dessa bilder som beslutsunderlag avgöra hur omfattande operationen blir. Håll tummarna!


Blev bara den rosa kulan idag. Har inte muskler för den blå ännu!


Nöjd!


Älskade Jessica rakade sig igår och idag kom hon hit för att låna lite scarfsar!


Mamma sliter vidare med min solhatt!


Någon vet vad som komma skall! Svarta pricken på bilden är Ricki på väg till hundbadet!


Min fina vas! Perfekt när barnen kommer hem och har plockat tre blommor var! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar