1 juli 2013

Väntar

Torpbesöket var lika mysigt som alltid!
Tog det bara massa lugnt och gjorde lite när jag orkade. Pappa och jag tog oss äntligen ut till mammas granar och fick koordinaterna på dem!
Jag testade pappas motorsåg och vedklyv! Tyvärr var det alldeles för mkt arbete, jag blev helt skakis och fick blodsockerfall och däckade i soffan som om nån slagit mig i bakhuvudet! Men det var kul.....!

Peter hade en regnig men bra dag på golfbanan och hans lag fick behålla bucklan!

Tjejerna hade ett par roliga dagar med famo och fafa! Ella fick sig en linne-trekvartsbyx-dress! Och de var både i Linnéparken och Strandbjörket! Lyckliga tjejer!

När jag kom hem såg Stina att hennes "nya kompis" var ute och ville gå dit och leka. Så tjejerna lekte med Lisa (3) och Hugo (6) och deras kusiner Tindra (9) och Nellie (12)! Mysigt! De lekte både här och där och busade med Ricki och försvann in hos dem hit och dit! Efter ett tag anslöt även Elliot. Så himla mysigt med grannbarn som leker ihop!

Jag la mig tidigt. Vaknade av näsblod mitt i natten. Har ont i lederna idag igen. Munnen är fortf knäpp, men inte lika illa. 
Sitter nu och väntar på att värktabletterna ska kicka in. Sen ska jag banne mig träna lite! 


Torpmys!


Hundmys!


Mamma håller på att sy en solhatt till mig. Här provas det lite!


Snyggt, va?


I'm a lumberjack and I'm ok!


Först såga...


....sen klyva och stapla!


På jakt efter mammas granar!


Gran nr 1


Gran nr 2


Grannflickan Lisa hade roliga utklädningskläder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar