28 juni 2013

Älskade ungar!

Legat i soffan i stort sett hela dagen. Orkar knappt ens gå på toa.
Blir så ledsen...
Har inte ens märkt att det var sommarväder idag.

Kollade bakåt i bloggen och jag gissar att jag vaknar med värk imorgon....

Barnen är så underbara!
Blir sådär löjligt glad varje gång de plockar blommor till mig och idag gjorde de det tom utanför dagis så jag fick dem direkt när de kom hem! ❤

De ser att jag ligger i soffan och de ser att jag mår dåligt och de är så kärleksfulla och mysiga och försiktiga med mig....! ❤

Imorgon ska P iväg från tidig morgon till sena natten så barnen ska till farmor och farfar och ska sova över. De längtar!
Hunden och jag åker till torpet över natten... Så himla tacksam att ha sån fantastisk familj som ställer upp! ❤

Är hungrig men vill inte ha nåt. Mat och dryck är äckligt just nu. En pina. 
Vill att detta ska vara slut NU!


Blomplockarflickor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar