18 juni 2013

Snart kan jag börja träna igen!

Köpte ett par löparskor på Fotexperten idag! Snygga, sköna och snygga!! :)
Fick reda på att jag behöver skor med lätt pronation. So be it!

Sen ringde Linda och pojkarna och bjöd med mig på picknicklunch vid stranden! Underbart!

Ringde sen onkologen för att börja "tjata" om att bli av med linan. Behövde visst inte tjata! Det stod i journalen att de ska dra den i samband med nästa behandling - alltså om en vecka! Jippiiiii!
Måtte nu tånaglarna sitta där de ska så blir det en ganska normal sommar! :)
Och om ca två veckor (när biverkningarna lagt sig) kan jag börja träna igen! Jippiiii!

Inspirerad av lunchdaten tog jag med mig Ricki till Hissö. Älskade vattendjur! :)

Ska snart hämta tjejerna med cykel och ikväll ska jag träffa några av träningstjejerna på middag och mys!

Vilken dag!


Kolla vad snabba de är!



Min fina Linda! Och Theo med saftmustasch!


Söta små dunungar....


....som inte var det minsta blyga!




Simma efter pinne är det bästa!


Och när matte inte kastar mer får man dyka efter pinnarna själv!


2 kommentarer:

  1. Ja! Snabbaste skor jag någonsin sett!🏇
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Tack för ikväll❤. Du ser så pigg och glad ut.

    SvaraRadera