13 juni 2013

Regnig VAB-dag

Igår var jag och la om linan och sen åkte jag till kontoret en sväng. Alltid sån underbar energiladdning! Jag har de bästa kollegorna! ❤
Blev huxflux bjuden på lunch av Anita! :)

På kvällen blev jag bjuden på middag hos J med familj i utbyte mot att jag passade barnen medan de var på bio! 
De är så himla goa de där ungarna! Alve behövde en stund för att vänja sig men sen gick det hur bra som helst!

En sanning med modifikation, hela föregående stycke! Förutom det där att barnen är goa! ;)

Stina var lite risig i magen igår och när hon vaknade idag hade hon jätteont i magen.. Vi skulle haft lite sovmorgon och jag skulle lämnat barnen lite senare, men Stina var så kass så vi bestämde oss för att hålla oss hemma hela dan. Sen fick vi höra att många andra barn på avdelningen kräkts.... Dessutom ÖSREGNADE det större delen av dan så det passade ypperligt med en dag i soffan! Stina har varit lika pigg som vanligt hela dagen utom vid toabesök, så det har retats och bråkats en hel del......!
Dagis är stängt imorgon och det ska fortsätta vara dåligt väder. Jippi. Haha...!


En pepp-dag igår! Hår, ögonbryn, pigga skor och nytt, lyckobringande armband!


Smutsiga barnfötter mot vit vägg. Lycka. Not.


Tacomiddag på framsidan hos J!


Inga synliga tårar iaf.....! ❤


När barnen somnat fick jag mig en gosstund med ena katten!


Soffmys från idag.


Äntligen har vi målat färdigt bänken! Ella ville absolut hjälpa till så det har dröjt lite innan det sista blev klart. Nu så!


Kvällsrundan blev på Hissö ikväll. Ricki firade med ett dopp!


Hade filmkväll med maken ikväll! Snacksade loss på lite gubbar!


1 kommentar:

  1. "Det blev bra sen efter en stund mamma. Jag och Maria tittade på tv och jag var snäll och grät inte." / Isa.

    SvaraRadera