23 juni 2013

Uppdatering

Inte skrivit på länge. Måste bero på att jag mått så bra och haft fullt upp!
Sista "bra" dagarna innan behandling brukar bli så.. Vill suga ut mesta möjliga!

I tisdags var jag på middag med några av träningstjejerna! Vi var hemma hos Emma (igen! Tack Emma att du öppnar ditt hem så generöst!) och åt och pratade och hade jättemysigt! De andra träffades lite tidigare och tränade tillsammans, och jag anslöt till middagen.

I onsdags var jag på VC och la om linan för allra sista gången! Längtar tills den är borta! Under vintern/våren har den inte stört så mkt (förutom träningsförbudet, då) men nu när det är varmare och jag vill gå i linne eller kortärmat är den inte så rolig.

I torsdags var vi på studiebesök på Stinas nya avdelning en kortis. Hon längtar som bara den och vi känner redan 2 av 3 fröknar ganska bra så det känns jättebra!
Och Stinas favvis Unna går ju redan där så hon känner sig trygg där!

Midsommar blev så fantastisk!
Linda, Daniel, Oliver och Theo kom och vi gjorde en repris på förra året!
Picknicklunch och dans på Evedal och sen resten av kvällen hos oss med grill till middag, som sig bör!
Barnen hade så himla roligt ihop och lekte nästan ända fram till midnatt! :)
De sov över och på midsommardagen tog vi en promenad till deras nya hus som de flyttar in i i oktober. Åh vad vi längtar alla 8! :)

Idag hade jag tänkt "springa" elljusspåret innan frukost men var bara så himla trött när jag vaknade så det gick inte...
Peter skulle spela golf 11.30 så vi gjorde så att vi åkte dit allihop strax efter 10 så var tjejerna med P vid rangen medan jag tog mig runt spåret. Perfekt!
Det gick över förväntan! Jag gick 5 stolpar och sprang 5 stolpar hela varvet runt! När jag var klar kändes det som om jag skulle orka mycket mer, men jag nöjde mig. Så skönt att ha gjort NÅT iaf!
Är ju inte klar med behandlingarna än men jag kunde inte hålla mig! Har jag tur kan jag ju träna igen om en vecka!
Funderar på att ta belöna mig för min första springrunda med ett litet försiktigt kettlebellpass imorgon..... Linan ryker ju ändå på tisdag!

Efter "löpningen" åkte tjejerna och jag hem så jag fick duschat och sen åkte vi till Isola och Alve! Råkade bli ett längre besök än planerat men det funkade så bra med barnen och Tåbbe behövde vila så det passade perfekt!
Imorgon ska Jessica prova peruk igen. Ska bli kul att höra utlåtandet!

Imorgon ska jag starta dagen med en Betapred-grogg igen som förberedelse inför sista cellgifterna på tisdag. Sen ska jag lämna blodprov igen. För sista gången. Crazy!

På kvällen är det infomöte på the B-ROOM inför höstens utmaningar. Ska bli kul att få veta mer om upplägget! Längtar sååå till att hitta tillbaka till det jag hade på gång i vintras!


Smutsiga barn blir rena!


"Stina, kan du le?"


Min nya BFF!!!




Sommarfika - vattenmelon och jordgubbar!


Så vips hade man en tonåring som inte ska vara fin i klänning utan snygg i shorts,  t-shirt och solglasögon......!


Stolt tjej i fådd klänning!


Det regnade på väg till dansen, men vi gick ändå och det var rätt beslut. När maten var uppäten kom solen!



Dans!


Mitt livs första jordgubbstårta! Gillades! Det som blev över gav vi till granntjejen som var ensam hemma för första gången.


Förrätt! Stina åt sill!!


Det spenderades myyyyycket tid på mattan!


Tack vare tältet och myggnätsväggarna kunde vi sitta ute hela kvällen!


Morgonmys!


Slagna hjältar! ❤


Inte nudda golv!


Motionär!


fuckcancerandrun.com


Stina är allt lite förtjust i Jessica... ❤


❤❤❤❤❤


Vattenkrig!


De ska gifta sig en dag! ❤


❤❤❤❤❤


Isas pysselrum är helt fantastiskt!


2 kommentarer:

  1. Grym är du, bara så att du vet!
    Tack för info om att det är info på The B-Room imorgon. Det har jag missat!

    SvaraRadera