4 juni 2013

Tajming!

Tack vare morgontiden hann jag klart till lite efter 10 och kunde på så sätt vara med Jessica när hon opererade in sin venport! 
Tåbbe och Isas gudmor hade var sin bebis att rodda med så eg skulle Jessica gjort det själv, men det löste sig skitbra med att jag kom dit!
Skitläskigt för henne men det gick jättebra, tack vare en grym nakosskötetska som gav henne lite "vitt" och var mer human och härlig och förstående än nån jag träffat inom vården! Tack Henrik!

Så här snygg är man på op!



2 kommentarer:

  1. Eeeh - främst tack vare maken Maria skulle jag säga du!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej Maria. Jag är kompis till Jessica som därigenom börjat följa dig här. Jag vet inte om du hört talas om mig. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Du får gärna maila mig på emma.lang77@gmail.com. Hälsningar Emma

    SvaraRadera