7 juni 2013

Nationaldag och födelsedag

Vilka fantastiska två dagar det varit!
Jag har mått skit, men det har varit sommarlovskänsla! Fantastiskt väder, nästan för varmt, till och med! Och senare och senare nattning.... :)

Igår var svärisarna här och hjälpte till att flytta häckplantorna från framsidan till gränsen mot grannen. Dessutom fixade de lunch och famo bakade jordgubbstårta med tjejerna! ❤
Idag tog de med sig tjejerna till stranden och sen även hem till sig, så de fick en rejäl utflyktsdag idag!

Mamma och pappa kom hit och firade mig och byggde staketet idag! Har inte träffat mina föräldrar på min födelsedag på evigheters evigheter! 

Så himla fint staketet blev! 

Jag har bara suttit och suttit och suttit och blivit mer och mer frustrerad och ledsen över att inte kunna hjälpa till... Gjorde några försök men då spände mamma ögonen i mig och beordrade mig vila... ❤
Ingenting smakar något och eftersom munnen är knäpp är tom vatten "äckligt".. Tånaglarna är ömma och likaså fingertopparna. Naglarna på tummarna ser konstiga ut... Har inte fått så mycket värk än men det kommer krypande... Så trött så trött så trött... :(
Ikväll är det dags för spruta igen!

Väntar nu på att sommarflickorna ska somna så jag också får gå och lägga mig!


Födelsedagsfrukost på sängen en dag tidigt!


Ella rensar jordgubbar inför baket


En av mina presenter - en skottkärra! Jippi!


Är'e nationaldag så är'e! Då flaggar man!


Stina uppräckte ärtor och fick länsa kastrullen!


Tårta på G!


Häckfritt!


Häckfullt!


Födelsedagstårta och födelsedagsblommor!


Födelsedagsfrukost på altanen!


Så här snyggt blev staketet!



Födelsedagsmiddag på altanen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar