5 juni 2013

Redan dags

Natten blev lite stökig, gissar att det beror på kortisonet. Vaknade ganska många gånger..
Vi hade planerat sovmorgon, att jag skulle lämna tjejerna lite senare än vanligt på dagis. Men så blev det icke! De vaknade lika tidigt som vanligt och var ovanligt snabba i kläderna!
Men men, det var en fin tanke.

Gjorde lite ärenden och kunde även hjälpa till att skjutsa Jessica till VC för att kolla förbandet vid venporten.

Sen kom tröttheten. Ett dygn tidigare än efter förra behandlingen. Trist! Tyckte inte det var dags riktigt än..

Munnen känns redan knäpp och inget är gott. Hoppas bara värken väntar lite till innan den drar igång. Fick dock lite starkare medicin med mig hem denna gång eftersom det inte bet så bra sist.

Imorgon flyttar älskade Linda, Daniel, Oliver och Theo till Växjö! Jippi! :)

Imorgon ska vi fira min födelsedag, en dag tidigt! Mysigt!
Dels ska det firas med flytt av häckplantor!
Svärisarna kommer hit och hjälper till!

Blir en tidig kväll ikväll. Även om jag vilat är jag trött..


"Mamma, jag vill gosa med dig!" ❤


1 kommentar:

  1. Du är en klippa! Det måste vara det svåraste att hitta rätt för att inte bli för trött och vara tillräckligt aktiv för att inte bli för slö! Massa kramar och grattis i förskott:)
    //Lena A

    SvaraRadera