9 juni 2013

Dagens prestation

Tjejerna gav oss "sovmorgon" i form av lek utan bråk på ovanvåningen medan vi slumrade.. Skönt!

När jag sen pallrade mig ner och fick i mig frukost och tabletter så hamnade jag på soffan där jag sen blev liggande hela dagen. Tabletterna tog udden av värken men gjorde mig så trött så trött.
Vid 18 tyckte Peter att jag kanske skulle ta mig ut till altanen iaf, och det hade han ju rätt i. Så för andra dagen i rad kom jag i kläderna vid 18.....!

Peter bjöd på kall cola i burk (bästa sättet att dricka cola enligt mig!) och det smakade faktiskt jättegott!

Så småningom lyckades jag med en liten prestation - att bada tjejerna! Gick förvånansvärt smärtfritt både för dem och mig...

Nu är jag trött igen och känner att jag håller på att spänna käkarna sådär igen. Undrar varför? Ger ju sån jobbig huvudvärk...
Halsontet har hållit sig borta men jag är fortf snuvig, barnen likaså.

Strax innan läggdags bad Ella om att få se en bild på mig med hår. Hon hade glömt hur jag såg ut... ❤


Ormgropsmys dög jag till idag iaf! ❤


1 kommentar: