17 juni 2013

En dag med Alve!

Idag har jag varit med Alve nästan hela dagen! ❤ 
Han somnade på mitt bröst och sov i 3h på förmiddagen! Sååå mysigt!
Undrar hur nattningen varit ikväll.........? Ooooops!
Vi tog en promenad i eftermiddags och gick ner till sjön. Det saknades lite saltlukt, annars kändes det nästan som hemma! ❤

När jag kom hem klippte Peter gräset och tjejerna lekte med cyklarna. Stina övade massor och är nu riktigt duktig på att cykla (med stödhjul alltså)! Vi tog en runda i området.
Sen lekte vi på studsmattan. Det är inte ofta jag hoppar, men ikväll var det mysigt!

Efter maten fick vi spontanbesök av familjen Petersson/Sundahl! Första av förhoppningsvis många! ❤

Blev sen nattning ikväll och jag är ganska trött så vi tar sovmorgon imorgon, tjejerna och jag! Hur mkt det nu blir... De brukar ju vakna lika tidigt som vanligt ändå.....! Men vi kan ta det lugnt på morgonen iaf, inte stressa.

Detta är ju sista braiga veckan innan behandling, så jag tänkte suga ut mesta möjliga av dagarna!

Hann inte ringa onkologen ang linan idag, det får bli imorgon.


Ett deckat barn!


Katterna joinade oss


Sötfis! ❤


Stora killen!


Underbart!


Nöjd med rand-matchningen! :)


2 kommentarer:

  1. Vad härligt att få tillbringa en dag med Alve. Vilken kanon-barnvakt du är. Sova på bröstet är ju sjukt mysigt.

    SvaraRadera