24 juni 2013

Sista natten med linan

Imorgon smäller det!
Sista omgången cellgifter och linan ska dras!
Yeah!!!
Hoppas nu bara inte knölen i armhålan innebär några konstigheter...

Ikväll var jag på infomöte på the B-ROOM inför Höstfighten! Missade ju Sommarfighten så nu ska jag vara med istället!
Längtar till att komma tillbaka till att träna ordentligt! Och jag längtar till Bettys pass! De är underbara!

Tyvärr orkade jag inget belöningskettlebellpass idag, jag bara sov hela dagen, och efter behandling dröjer det ca 1,5 vecka innan jag ens kan börja tänka på träning. Men sen så!

3 kommentarer:

  1. Vad underbart att få sista omgången cellgift och få bort linan. Vad händer sen? Kontroller regelbundet?

    Spännande med Höstfight. Riktigt avundsjuk på dig som har tillgång till Betty.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, på mig började de med cellgifter så om 4 veckor är det operation (vet inte ännu omfattningen av den, det avgörs efter ultraljud om 2 veckor), sen är det 4 veckors läkning efter operationen innan de börjar med ca 7 veckors strålning (varje vardag). Så än har jag inte slutat hänga på sjukan! :)

      Vad det gäller kontroller efter det vet jag inte än... Antar att det också beror på resultat av både ultraljud och operation.

      Ja, närhet och tillgång till Betty är fantastiskt! Kanske du kan komma på nåt av hennes workshops eller nåt nån gång?

      Radera
    2. Ok, så det väntar operation alltså. Det är så mycket tuffa saker ni går igenom. Är det mycket biverkningar från strålningen eller hur fungerar det. Känner mig verkligen dåligt insatt.

      Vore så kul med workshop med Betty. Hade velat vara med när hon körde en del under våren men det gick inte eftersom jag blev gravid. Men framåt kanske.

      Ta hand om dig!

      Radera