2 juni 2013

Utfestad!

Igår var det avslutningsfest med (nästan) alla grymma sommarfight-tjejer!
Kan inte nog säga hur fantastiska de alla är och att jag är så himla tacksam att jag lärt känna dem! Väldigt synd att jag inte kunde fullfölja sommarfighten, det är jag uppriktigt väldigt ledsen för, men jag ska ta nya tag i höst!
Det blev vääääääldigt sent igår så jag har inte gjort många knop idag....

De senaste dagarna har varit väldigt omvälvande och en kraftig berg-och-dal-bana känslomässigt. Är så ledsen och arg över min fina Jessicas öde och så frustrerad över att stå fullkomligt maktlös.
Får försöka glädjas åt att de har små ljuspunkter i sitt liv just nu trots allt, t.ex en ny, fin lägenhet med mer utrymme och egen täppa, som de drömt om så länge!

Idag var det prova-på-pass på the B-ROOM för mini B! En grupp i Stinas ålder och en i Ellas. De tyckte det var jätteroligt! Så det ska de gå på i höst!
Vi lägger ner fotbollen nu. Ella höll ut 15min igår innan hon fick "ont i magen" och inte ville mer...

Imorgon ska jag till lasarettet för att lämna prover inför behandling nr 5 på tisdag.


På kusin Carls firande i torsdags fick tjejerna en burk med puttekulor av Ulle. Testas direkt!



Äntligen lyckats uppmärksamma Stinas födelsetid, inte bara Ellas (22:22)!


I samband med Jessicas mfl flytt blev vi av med lite grejer! Yey!


I fredags var Ella och jag på Öster-IFK, premiär för oss båda! Hon höll ut till 89:35, sen ville hon gå hem! ❤



I lördags var det stora flyttdagen! Jag hade ansvar för Alve och Malin för Isola. De var hos oss fram tills Isa skulle på kalas, så det gick hur bra som helst!


❤❤❤


Nattsudd från igår/imorse! Grymma Sara och jag!


Idag kom Siri på besök!


Strax dags för mini B!



Stina förälskade sig i Betty!❤


Ella in action!


BFFs!


Boot camp-övningar för de lite äldre barnen! :)


2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Så fantastiskt kul att du var med på festen och tänk att det skulle bli vi två som höll längst, rätt imponerande!!

    Vi får träffas snart igen, har ju lite garner till dig! Kram /Sara

    SvaraRadera