7 juli 2013

Hemmadag

En sån skön dag!

Hade tänkt springa imorse men värken var för jobbig.. Trist, men nu har jag ju tagit sista sprutan så har jag tur vaknar jag utan värk imorgon!

Vi har haft en sån bra dag! Inget planerat men allt liksom bara rullade på!
Barnen har lekt med grannen - allt från studsmattehopp till spring i vattenspridare, jag klippte gräset, Peter och Stina gjorde lite ärenden, Ella och jag tog en cykeltur, Stina cyklade lite på gatan, Nettan bjöd mig och svärmor på Pimm's med gingerale (mums by the way!), käkade grillat till middag mm mm 

Vi åker till Öland imorgon och det ska bli MYCKET spännande att se om vi får med oss allt.....! Svärisarna var här och tog vagnen och Peters golfklubbor i sin takbox, men det är mycket kvar som ska få plats! Om ändå Ricki vore lite mindre...... :) ❤

Peter somnade i soffan och ville inte bli väckt.. Själv ligger jag och svettas under duntäcket. Samma problematik varje år: jag vill ha gosigheten av mitt tjocka, underbara duntäcke, men utan värmen.... Tips, någon? :)


1 kommentar:

  1. Fårtäcke - mjuk och gosig men inte svettig ;) LH

    SvaraRadera