26 juli 2013

Mer förberedelser!

Jösses vad förberedelser det blir när man har semester fullt ut..... :)
Fixat fingernaglarna nu också, i sista minuten. Som alltid när jag målar naglarna sitter jag och gäspar och väntar på att lacket ska torka så att jag kan få gå och lägga mig... Orutinerat! :)
Aj vad det gör ont att fila cellgiftsnaglar....

Före: cellgiftsförstörda naglar..
Efter: bubbelgum-rosa festnaglar!


Har rakat benen idag också. Så orättvist att DET håret aldrig fallit av!!
Än så länge behöver jag inte fundera på armhålorna iaf! :)

Ikväll var första gången på länge som jag hade peruk på mig. Det har varit för varmt. Plötsligt kom en sån väldig längtan efter mitt hår...... :(
Kommer ju dröja så himla länge tills det är tillbaka i samma längd igen. Jag hade ju ääääntligen fått lite längd på det efter att ha haft korta frisyrer och så kommer cancerhelvetet och tar det ifrån mig. Skit. Vet att det är trivialt men det hjälps inte, jag saknar mitt hår!

Det hjälpte dock en massa att sötnöt-Stina sa att jag var finare utan peruk, fransar och bryn......! ❤❤❤❤❤
Hon tittade så konstigt på mig när jag hade det på mig.. Handlar ju om vana så klart, men det värmde ändå! ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar