15 april 2013

2 månader

Idag är det två månader sedan vi fick reda på att jag har cancer. Vad fort tiden går!

Idag var det äntligen dags för Ellas du-var-så-duktig-på-operationen-besök på Leos Lekland. Som hon har längtat!
Tina och Elsa var medbjudna, och så Stina så klart! ❤

Sen var det födelsedagsmiddag för svärfar på Teleborgs slott. Underbar miljö och mumsig mat! Barnen åt jättebra och Stina hittade en ny favvis - rårörda lingon! Hon är lite udda, den där tösen... :)
Stina gav farfar sina Dumle! ❤

Firandet fortsatte hemma hos Larssons på altanen! Barnen lekte på gräset utan jacka! Härligt!
Stina föll för ett solur format som en sköldpadda som hon döpte till Raman!

Har alltså haft premiär för peruken idag. Känner mig INTE bekväm med lockarna.. Kändes dock bättre när jag satte upp det.
Funderar på att kanske klippa lugg på peruken...
Inte hunnit tvätta den i helgen så det får jag göra imorgon.

Ikväll har jag försökt fixa lite med telefonen och virkat lite. Nu är väskan klar!

Har haft fortsatt värk hela dagen. Tycker det är konstigt att värken är värre nu.. Tog ju sista sprutan i fredags.. Blir det inte bättre imorgon så ringer jag. Kan man få värk av blodtransfusion...? Frågade om ev biverkningar men det enda jag skulle känna var att jag skulle bli piggare!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar