29 april 2013

Förmiddag hos Fotograf Cecilia!

Imorse körde jag pappa till golfklubben. Han skulle spela tävling och vi behövde bilen. Sååå mysigt att åka runt på Onsalalandet! ❤

Sen åkte mamma och jag till stan inför fotograferingen! Vi höll på att blåsa bort!

Det var skitkul!
2 timmar med fotografering, skitsnack, cancersnack, sminkning, skratt och dans! :) Cecilia är underbar!
Fotades först omejkad utan peruk och sen partymejkad med peruk. Måste lära mig sminka mig bättre......! :)
Ska bli spännande att se resultatet!
Mamma var med och virkade och dokumenterade!

Sen tog vi oss genom regnet till bilen och sen lunch på Lilla Laxen i Kba. Så gott!

Hämtade en glad golfare och tog en bild på en underbar skylt!

Mamma tog egna bilder på mig också!



















4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag, skönt med en massa positiva saker!!! Ska bli spännande att se resultatet av dina bilder!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Bilderna kommer bli lika fantastiska som du är ❤ grattis till pappa U ☺. Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Underbart inlägg! Tre av mina favoritmänniskor i världen <3

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar dag och underbart inlägg!!!! Du är såååå fin! Kram!

    SvaraRadera