13 april 2013

Mörbultad

Ja, idag har jag inte gjort många knop.
Har haft avsevärt mer värk än tidigare... Det plus knapphändig nattsömn är ingen bra kombo.
Sitter nu och väntar på att barnen ska somna och så fort de gjort det ska jag också lägga mig!

Ma och pa tittade förbi på väg till Onsala och lämnade lite blommor till barnen och lite allt möjligt till oss! Bland annat en färdig hatt! Den blev jättefin!

Mamma provade peruken (se tidigare inlägg!) och jag hade den lite på mig också. Tyvärr försvann ju frisörens styling så fort jag klev utanför dörren och det blåste lite, så jag måste tvätta den imorgon. Jag passar inte alls i lockar!

Frisören hade även lite ögonbrynstips! Än så länge sitter de ju kvar men det kan ju snabbt ändras.
Hennes tips var dels att använda glasögon om jag hade (vilket jag har!) och dels att inte måla bryn med en penna utan med en skugga, så blir det inte lika hårt. Smaaaaart! :)

Nu är det nog tyst inne hos tjejerna....
Zzzzzzzz.......

2 kommentarer: