2 april 2013

En tredjedel

Sovit askasst.
Haft sån konstig klåda på fötterna! Började igår kväll och höll på att driva mig till vansinne. Trodde först det var småhår efter rakningen men jag duschade ju och tog rena strumpor.
Tänkte att det går ju över när jag klär av mig och kommer i säng. Icke!
Höll på hela natten!! Och håller på ännu!

Sitter nu på sjukhuset och väntar på att lämna blodprov. Det är bara 70-11 pers före mig... Inte så glad åt att sitta i överfullt väntrum.....
Bad om att få sitta nån annanstans så nu sitter jag i ett undersökningsrum.

Kl 10 ska jag träffa läkaren och sen är det dags för cellgifter. Andra av sex behandlingar, alltså är en tredjedel gjort efter idag! Yey!

Ansade ögonbrynen lite igår.
De lossnade vääääldigt lätt. Bådar inte gott. Vill ju så gärna behålla ögonbrynen!! :(

Efter blodprovet nu ska jag gå till Skåres och äta långlyxfrukost!

Bjuder på en knäppisbild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar