11 april 2013

Torpdag

Idag åkte hunden och jag till torpet för en heldag.
Vad paff han blev när han faktiskt fick sitta kvar i bagaget efter att han smitit in dit! ❤

Mamma och jag tog en tur till Nybro och gick ärenden, bland annat till garnaffären! De hade rabatt på allt i butiken och det var en del kunder före oss så jag hade gott om tid att botanisera!
Vi köpte nytt tyg till kökssoffadynan, ett tyg till en blivande headboard till Stinas säng och ett virkkit med trikåtygsgarn och 12mm-nål som ska bli en väska! Så nu har jag ännu ett virkprojekt!

Mamma fortsätter slita med hatten! ❤ Pappa får ställa upp som modell när jag inte är där!
Nu har vi nog fått kläm på det, tror vi!

Imorgon bitti ska jag till frissan. Antingen får jag min peruk eller så får jag den mellanlånga och så klipper vi till den. Spännande!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar