20 april 2013

Helg

Vaknar fortf med värk i varenda led. Slutade ju med sprutorna för en vecka sen....?
På tisdag är det dags för cellgifter igen och sen fler sprutor.
Men det är sista omgången av illamående-cellgifterna! Och det betyder att jag är halvvägs i behandlingen (om man räknar bort operation och strålning....!)!
Fick min förlängda sjukskrivning i veckan. Är sjukskriven till 15 oktober men jag hoppas verkligen jag kan börja jobba innan dess!! Rehabilitering efter op ska ju inte behöva ta 2 månader?!
Jaja, time will tell.

Igår var fina svärisarna här och putsade våra fönster! ❤

Jag var på lunch med J och sen hängde jag kvar på jobbet lite. Fick lägga mig i lite översättningar så det var kul!
Sen fixade jag fredagsfikat också!

Hämtade tjejerna och vi åkte till Ps jobb och fick ännu mer fika och tjejerna fick måla och klippa och tejpa!
Tacomiddag på det så var fredagen komplett!

Klädde på mig lite mer på hundrundan igår kväll: hår, mössa och vinterjacka med luva!

Idag kommer bror Per med familj på besök! Jippiii!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar