5 april 2013

Ingen peruk

Sov dåligt i natt igen. Skit också.
Men jag somnade inte om på morgonen utan gick upp och försökte få nåt gjort.
Vill-göra-listan är längre än orken och jag blir så deppig då.
Men jag lyckades iaf duscha och tvätta lite.

Ringde frissan igen och no luck there. Den har inte kommit men vi ligger bra till i kön. Nästa stora leverans skulle bli v21 och det är ju en evighet tills dess.
Men vi väntar lite och hoppas att den kommer i början på nästa vecka, annars kunde vi ta den mellanlånga och klippa till, den var ju i rätt färg...
Men det kändes som om det var mkt mindre hår i den, tyckte jag....
Jaja, ingen peruk på dopet iaf, den saken är säker... :(

Ella vill inte att jag går utan sjal/mössa/peruk. Det respekterar jag! Idag hade jag kortärmat på mig så min PICC-line syntes tydligt. Hon sa nåt i stil med att det inte är så trevligt att den syns, men "jag förstår att du vill ha kortärmat ibland"! Sötnöten!
Kan nog inte gå hela sommaren i långärmat.......

I eftermiddags kom svärisarna med fika och försökte så gott de kunde erbjuda sina tjänster...! :) Jag är visst lite dålig på det här med att be om hjälp.... Fler har påpekat det just idag!
Svärfar är tydligen riktigt vass på att tvätta fönster, lovade svärmor......! :)

Att solen skiner gör ju det hela lättare, men satan vad jag blir deppig av illamåendet och tröttheten....

Imorgon åker P till Sthlm för att gå på UFC-gala. Han ska ha sin Fuck Cancer-tröja på sig, den med boxhandskar... ❤

Imorgon är det även dop för Alve! Så tjejerna har badat.
Ma och pa kommer och assisterar en trött liten jag.
Sen på kvällen kommer faster Frida hit! Tjejerna blev sååå glada när de hörde det!
Glömde säga att Aisha är med också, men det är ju bara en bonus.

Imorgon är även första dagen med mina sprutor. Waaaaaa........!

Testat lite sjalknytningar!



2 kommentarer:

  1. Hoppas natten blir bättre!
    Tråkigt att du inte fått din peruk! Du är kanonfin i sjalar med!
    Du är superstark, beundrar dig så mycket!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin i sjal!!!! Stark och alldeles underbar! Kram fina!

    SvaraRadera