16 april 2013

Vilken kväll!

Hämtade två mkt trötta tjejer på dagis idag. Jag var också jättetrött så det blev mys i soffan. Stina och jag somnade!
Kanske är det väderomslaget..

Efter en regnig trist dag med tråkigt vårdcentralbesök blev det en underbar kväll!

Det var Peters tur att natta och min tur att kvällsrasta hunden. Både hunden och jag behövde en ny runda och det var fantastiskt väder så vi tog bilen till Hissö.
Tänkte först bara ta en runda där men kom sen ihåg att jag blivit tipsad om Musön. Så vi följde skyltarna och tog flotten över! Ricki var lite skeptisk på ditresan men det gick galant på hemresan.
En underbar promenad som påminde om ridturer i skogarna när jag var yngre! Underbart ljus och massa fågelkvitter! Ricki passade på att premiärbada!
Önskar jag kunde fotografera... Fanns massa vackert där!

Känns så mkt lättare i själen nu!











1 kommentar: