27 april 2013

Är i Onsala

Jag mår så bra!

Natten var lite strulig med mardrömmar och växtvärk för Ella men vi mjukstartade dagen med mys i sängen.
Tjejerna badade och sen åkte P med dem till famo och fafa. De passade barnen medan P körde mig och hunden till Halmstad där pappa mötte upp!
P frågade i höjd med Alvesta om jag hade allt med mig - "alla sprutor och sånt?". Heeeelvete, sprutorna!! Bara att vända!

Ömsom sol ömsom skitväder på väg till Halmstad, jag sysselsatte mig med att virka. Väl i Halmstad sken solen och det höll i sig hela vägen till Onsala!
Tidigare på dan hade mamma mailat bild på Fia och fantastiskt vackert glittrande hav! ❤

Vi parkerade oss på altanen och tog en prickekakafika (godaste kaffebrödet ever, finns bara på Majgården!) och virkade vidare (nu är äntligen scarfen färdig!)!
Pappa lagade supergod outtalbar middag och sen brasa, mer virkning och lite brittisk deckare på TV!

Underbart!

Mår 100 ggr bättre idag än igår. Love it!













3 kommentarer:

  1. Men visa sjalen! Önskar jag var med er med min virkpåse ❤

    SvaraRadera
  2. Vad fint de bor. Vill åxå se sjalen :) ta hand om dig och hälsa mor & far. Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Bästa kondiset finns tydligen nere i hamnen:)

    SvaraRadera