22 april 2013

Vakenfis

Sköterskan som tog emot mig på provtagningen kommenterade hur färgglad jag var! Kul att det uppmärksammas när man försöker! Turkos jacka, vit scarf (runt halsen) och turkos-vit mössa. Det gjorde min dag!

Sen gjorde jag lite ärenden och plötsligt var klockan lunch så jag hörde av mig till J. Köpte med mig mat och åt på kontoret. Jädrar vad jag älskar det där stället och människorna där! ❤

Kände mig väldigt trött och ångrade att jag planerat att hämta barnen med cykel.... Men har man inget alternativ, så....!
Det gick jättesmidigt, och Ella blev jätteglad, så då kändes det extra bra att jag faktiskt gjorde det!

När vi kom hem hann de knappt få av sig hjälmarna förrän de var uppe på studsmattan! Jag var fortf jättetrött så jag hämtade en fleecefilt och satte mig i en solstol. Stina insåg att hon också var rätt trött så hon kom och gosade i mitt knä under filten! ❤
Det började regna så vi gick in allihop och önskemålet var att kolla TV i våra sängar - ett utmärkt förslag tyckte jag!
Vi kliade varandra lite på ryggen och vips så sov både Stina och jag! Ella var lite för fast i TV-programmet..
Så nu sitter jag och väntar på att Stina ska somna........! Hon sjunger och pratar för fullt!

Imorgon är det dags för sista illamående-cellgiftsbehandlingen - efter det är jag halvvägs! Jippiii!

"Måste" måla naglarna ikväll för imorgon tål jag inte lukter igen!

Fick ett spännande samtal om ett spännande projekt som jag berättar mer om om en vecka.......! :)





2 kommentarer:

  1. Jag cyklade hem i det där regnet... Hemvägen tog DUBBELT så lång tid och jag var genomblöt av svett. Förklarar ju varför jag flög fram i går och inte var svettig alls. Jäkla backar.

    SvaraRadera