9 april 2013

SPA

Ma och pa kommer hit senare idag. Vi ska luncha med J och mamma ska kolla av mitt huvud inför hatten hon håller på att virka till mig! ❤
Som hon sliter! Är så glad att jag inte gav mig på det själv!

Har sovit bra så jag är pigg! Rastat hund och ätit frukost så jag har massa ledig tid. Tänkte ta mig en SPA morgon! Ta ett bad och fixa med naglarna, både tårna och fingrarna! Nu är luktkänsligheten inte så jobbig så jag borde palla nagellack!
Struntar i att hälften är trasiga, målar dem ändå!

Vårkänslor!

Apropå vårkänslor! Köket svämmar över av blommor! Underbart!
Citronträdet jag fick av syster har fått lite konstgjord andning och har numera skott så det finns hopp!















3 kommentarer:

  1. Sofistikerad och feminin - vilken mössa! :D

    Jag kör rött läppstift for you på lunchen ;) Ses snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nja.. Den ska inte bli som på bilden! Jag vill knappt ha nåt brätte alls!
      Har fått i uppdrag att göra massa blommor i varierande färger så jag kan matcha like crazy! :)

      Radera
  2. Kul med växten ;) puss CL

    SvaraRadera