22 april 2013

Bio

Igår låg vi och drog oss så länge som möjligt och lagom till efter frukost kom Per med familj på lite mer häng innan de körde hemåt. Solen sken igen och det var underbart väder!

Ella gick på prinsesskalas!

Sen åkte vi på snabbshopping till barnen - gummistövlar, gympaskor och regnställ! Kändes helt fel när solen sken som den gjorde! :) Men idag är det grått igen..

Vädret var fortf varmt och skönt så jag monterade upp studsmattan, till tjejernas jubel! ❤ Nu är det vår på riktigt!

På kvällen hade jag dejt med J! Fika och bio. Inte varit på bio på evigheter! Det var vi och tre till i salongen... Haha..!

Efter att ha suttit still i biosalongen var jag så öm och stel i lederna igen..
Har ju tyckt att det var skit att jag skulle ha ont så länge efter att jag slutat med sprutorna, men så kom jag plötsligt på en sak! Det är ju inte medicinen som gör att det ont utan det är produktionen av de vita blodkropparna som gör att det gör ont, vilket ju måste innebära att så länge jag har ont så har jag skitbra värden!
Tänker inte fråga nån om det verkligen är så, utan det är numera min övertygelse! :)

Idag ska jag till lasarettet för att ta inför-cellgiftsbehandling-blodprov och sen försöka njuta av sista "friska" dagen innan behandling!





1 kommentar:

  1. rent tekniskt sett var det inte jättelänge sen vi var på bio, men det har hänt en hel del sen dess så på så sätt känns det som en evighet...

    /sofia

    SvaraRadera