3 april 2013

Tortyrnatt

Konstiga klådan på fötterna fortsatte inatt också, men var sååå mkt värre!
Sov knappt nåt mellan 22 och 03!
Provade allt - kallt vatten, potatismjöl, hudkräm, kortisonkräm, tavegyl, Ipren....
Till slut gav det med sig så jag (och Peter) kunde somna...
Fortsatte imorse igen! Ringde i panik till Lotta och bad att få slippa ta den sista Avelox som har klåda som biverkning. Det slapp jag, och så skrev Martin ut mer Tavegyl åt mig. Dessutom ökade vi dosen Betapred.

Hoppas nu jag får sova i natt!

Var ute en sväng i em och skjutsade J till röntgen och dopsamtal. Så jag fick träffa Isa och Alve också! ❤ Och Tåbbe... :)
Intalar mig att Alve kände igen mig, även utan hår.
På lördag är det dop!

Dels pga natten men även pga cellgifterna har jag varit så galet trött idag. Kanske även beror på Postafenet. Men hellre trött än illamående.
Sov både på fm och em idag, och ska lägga mig strax..

6 kommentarer:

  1. Vilka fina inlägg och bilder man möter varje gång man går in här! Gillar att hänga här och se hur stark du är!!
    Kram!!
    /
    Cina

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild! Hoppas verkligen att du får sova inatt! Kram

    / Sara

    SvaraRadera
  3. Jag tycker på riktigt att du är så cool i din kala huvud, inte alla som kan bära upp det men du kan!!! Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. Vilken fin bild på er! Hoppas du får sova under dagen och sen på natten. Kram!

    SvaraRadera
  5. Du och Alve är precis lika fina!!!
    Svärmor

    SvaraRadera