25 april 2013

Gjort lite idag iaf

Förmiddagen spenderades sovandes i soffan igen..
Sen tog jag mig i kragen och klädde på mig och åkte några ärenden, så nu har hunden nyklippta klor!
Sen var det sova i soffan-dags igen...

Fixade så maten var klar när familjen kom hem så tjejerna hann leka lite i kvällssolen i trädgården innan läggdags.
En timme efter middagen var de dock hungriga (sugna?) igen så det blev en skål flingor också.

Peter åkte och slog lite bollar på rangen. Årets första runda tillika tävling imorgon!

Det blir svårare och svårare att natta tjejerna när det är så ljust ute. De har mörkläggningsgardiner men det kommer in massa ljus vid sidorna.
Ella har en annan teori! "Det är så ljust här inne för att jag äter morötter så jag ser bra i mörker!" ❤

Ibland kan jag få så knäppa tankar. Plötsligt får jag för mig att de ska ringa från sjukhuset och säga att det inte är cancer trots allt....
Vore ju både skitbra och hemskt isf!

På lördag åker hunden och jag till Onsala!

2 kommentarer: