7 april 2013

Förvånansvärt bra nu!

Skulle kunna blivit en skitjobbig helg, men tack vare mina underbara vänner och familj blev det en jävligt bra helg!

Peter åkte tidigt som attan igår, men tjejerna vaknade inte.
När de väl vaknade var de på jättebra humör både mot mig och varandra!
Vid lunch kom ma och pa och vi åt lunch och fixade lite inför dopet.
Tjejerna var sååå peppade på att gå på dopet!

Det var ett fantastiskt dop! Jättefint! Och jättebarnvänligt!
Många barn också, så tjejerna hade fullt upp. Ella är ju rätt självgående men Stina var fantastisk hon också! Det var så mysigt att kunna sitta och umgås med mamma och pappa i lugn och ro! Barnen var underhållna och vi kunde sitta och fnissa ihop. ❤
Enda negativa var att jag inte kände mig fin... Hade velat ha peruken...
Vågar inte sminka mig heller, så då känner jag mig ju ännu mindre fin..

Det tog lite på krafterna att vara på kalas, men faster Frida kom precis efter att ma och pa hade åkt. Alltid lika mysigt när hon är på besök!
En myskväll i soffan, sen var det natten!

Ricki är alltid lite stissig när inte hela familjen är samlad och kl3 började han skälla som en tok! Och då fick han ju med sig Aisha också! Han hörde väl en bil eller nåt..
Barnen vaknade inte, men Frida hade svårt att somna om.
Vid 4 var det dags för Stina att vakna. Hon var iiiiiiskall så det var nog det som gjorde det.
Sen fick jag näsblod igen så det tog en stund innan jag somnade om.

När klockan blivit 7 kom Ella intassandes till oss och kröp ner och myste med Aisha!
Efter en stund vaknade Stina också så då var det nästan fullt i sängen.
En stund kunde vi ligga kvar innan vällingsuget blev för stort.
Efter frukost och hundrunda sa Frida till mig att lägga mig igen så jag lydde!
Under tiden så städade och bakade tjejerna! ❤ Både kokostoppar och chokladbollar!
Sen körde vi ormgrop! 4 människor och 2 hundar i sängen så Frida fick vila lite också...
Sen kom svärmor och fixade lunch, Frida klippte Ella och sen kom Peter hem!
Vilket omhändertagande jag fått!
TACK ALLA! ❤

Frida hjälpte mig ta första sprutan igår! Kändes inte ALLS. Och det säger jag inte bara, det kändes verkligen inte!
Däremot kände jag mig lite underlig en stund senare så Frida kollade biverkningarna. Som vanligt var det en hel uppsats....
Ikväll tog jag den själv! Fast Peter fick trycka in själva vätskan. Han höll på att svimma, stackarn.....! ❤

Känns fortfarande konstigt på tungan så jag tror jag ska ringa och fråga imorgon.

Peter och jag började prata lite mer om en eventuell semester i höst, när all cancerskit är över. Åh, vad vi skulle behöva det!
Drömmer vidare...............



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar