16 maj 2013

Årets första shortsdag!

Vet inte varför men jag var så pigg igår kväll så jag bara virkade och virkade och kom inte i säng förrän sent.
Så efter att jag skickat iväg familjen till jobb och dagis och jag ätit frukost gick jag och la mig igen. Somnade och snoozade till 11.30!

Mamma och pappa kom då så då åt vi lunch ihop som pappa fixat och sen fixade vi med både det ena och det andra i trädgården. Fått bort en massa fult bråte och börjat planera för alternativ till häcken som aldrig kommer bli nån häck och skissat på cykelförråd i förlängningen av förrådet osv.
Roligt!

Det har varit blåsigt men ljumma vindar och varm sol så idag har jag haft shorts! Kanske kanske kanske kan jag få lite färg på benen i år....? :)

Efter att vi hämtat tjejerna på dagis fick de hjälpa till att plantera lite. Tyvärr hade Ella just lyckats slå sig illa i ögonbrynet med sin hammare (skulle ta loss en spik hon slagit i för långt och så släppte allt!) så hon var inte så planteringssugen, men Stina hade just fått egna trädgårdshandskar av mormor och morfar så hon var ivrig! :)

Ikväll är P på golfbanan med Gus och tränar inför tävlingen på söndag.

Jag märker inte så mkt av cellgifterna än, förutom den där skumma känslan på tungan igen. Har dock kunnat äta som vanligt, men snart är inte kaffe gott längre..

Hoppas på fint väder imorgon igen!


Ivrig handsktjej!!





Kommer bli en rejäl blåtira....

1 kommentar:

  1. Sötaste Stina - fina bilder på morfar och henne :) Och stackars Ellis-bellis. Puss CL.

    SvaraRadera