29 maj 2013

Trött igen

Det straffade sig. Att jag tog ut mig igår.
Helt slut idag...

Var hos vetten med hunden i förmiddags och hade sen tänkt att göra lite olika ärenden efter lunch men orkade bara inte!
La mig på soffan och toksomnade.

Som tur var ställde jag klockan för det var både utvecklingssamtal för Stina och dagisfest med Ella i eftermiddag.

Är nu fortf väldigt trött så det blir nog en kväll på soffan.

Beställde en "Fuck cancer and run"-tröja från fotograf-Cecilias webshop (hon jag fotades hos till utställningen) idag! Hon skänker 80% av vinsten till Cancerfonden!
Eftersom jag lovat att börja springa efter cellgifterna tänkte jag att det måste ju vara den ultimata träningströjan för det!

Imorgon ska Jessica till Lund för att träffa onkologen där. Det känns allt i magen...
Blir det op eller cellgifter direkt? Hur är prognosen? Vad får hon för mer info?
Puh....
Skitcancer!


Lika kolugn som alltid i väntan på vet. ❤


Dagisfest!



Ella var med i "snickerigruppen" som snickrat ihop blomlådorna! That's my girl! ❤

2 kommentarer:

  1. Men . . .
    Jag hade tänkt köpa en sån tröja till Dig senare i år . . .
    Mamma M

    SvaraRadera
  2. Ska Maria träna och svetta ned sig kan hon nog behöva två sådana tröjor :) Puss CL

    SvaraRadera