1 maj 2013

Hej Växjö!

När vi kom fram till svärisarna som passat barnen hade de precis satt fötterna i var sitt fotbad ute på altanen! Mysigt!
Stannade där en stund och tog en fika i solen.
Peter skulle spela årets första runda på hemmabanan så vi åkte hemåt.
Precis innan vi kom hem fick jag SMS från J som undrade om de fick komma förbi och det fick de ju så klart!
De var på väg hem från sin mini-semester i Kalmar och tog med sig käk.
Barnen hoppade och lekte men så plötsligt kom Ella och Stina på att Alve var med så då dissade de Isa för att vara med honom.... Stackars Isa....! ❤
Men det gick över och de röjde på rätt bra sen igen!

Nu har jag nattat dem och väntar på att de ska somna. Ella har växtvärk...
Jag nattar mig själv ganska tidigt idag, sov inge vidare inatt...

Hoppas på fint väder imorgon så kanske jag kan ta mina första stapplande löparsteg.......!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar