28 maj 2013

Tillbaka

Känner mig helt normal. Jag är tillbaka!
Om det inte vore för att jag har mindre ork.
Idag tänkte jag på det! Lite.
Mamma och pappa skulle komma hit för att hjälpa mig med alla de där sakerna jag ville göra i helgen men inte orkade.
Var på väg att dra igång med massa saker imorse men valde att sätta mig och virka mina hörlurar istället! Satt stilla och lyssnade på radio och virkade! Duktiga jag!


Sen när de var här försökte mamma få mig att inte göra, bara beordra, men det var svårt.. Nu är massa saker klara! 
När de åkt glömde jag det där med orken och dammsög och svabbade hela huset..... Nu är jag tröööööött...
Sitter i soffan med mitt livs första Chai Latte som jag gjort i min nya fina maskin! Supergott!

Igår var jag på jobbet en sväng. Jessica med familj kom också dit och vi fikade. Det är alltid så härligt att träffa mina fina kollegor! ❤
Hade håret på mig och senare sa Ella att hon tyckte jag var finare i peruken än i mitt eget hår och att hon inte ville att mitt riktiga skulle växa ut! :)

Jessica har fått svar på provet på lungan som opererades ut. Det är metastaser från äggstockscancern.
Hon ska nu ev opereras igen och sen också få cellgifter. Helt overkligt......
Och läskigt. Och jag känner mig så konstig. Hon var ju klar med sin skit. Hon ska ju inte få mer skit. Helvetes jävla skitcancer!!!

1 kommentar:

  1. Ja, helvetes jävla skitcancer!!!
    Mamma M och Pappa U

    SvaraRadera